جمعه ۲ آذر
کودکان کار شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ۲۳:۰۴ شماره ثبت ۴۰۵۲۴
بازدید : ۵۸۲ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
زمان ِ بی سرانجامیست
زمین از دست ما عاصیست
بشر درگیر ِ بی باکی ترین دوران ِ خودخواهیست
***
پدرها نام از فرزند می دزدند
و مادرها ...
و مادرها ی ناهمسر جهنم در شکم دارند
***
ظهور ِ کودکان ِ کار اجباری وَ زالوهای درباری
به جان ِ نرم ِ گُل افتاده می دوشند
***
و مرشدها ...
و مرشدها خطوط خویش می بافند
خدا را قطعه قطعه ساختند از ما جدا کردند
****
مدد جویان ِ بی چاره
در این بازی عروسکهای بازنده
برای لقمه ای نان ، خانه ای آرام وُ خوشبختی ی موهومی
میان ِ حفره های لال می میرند
***
دکان ِ شعبه های اعتقادی گرم و رنگینست
یهودی ها ، مسیحی ها ، مسلمانان
بساط دین و بی دینی
وسنت ها و بدعت ها
و ها... ها.... های ِ ... بسیاری
بعنوان بهانه دست مردانِ خدا نشناس خود محور
چراغ ِ دخل ِ خونخواریست
***
زمین در گیر ِ بیزاریست
زمان زیر فشار ِ بمب ِ بدکیشیست
محمد محسن خادم پور - 1394
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.