جمعه ۲ آذر
آیه شعری از اعظم بهارلو
از دفتر دفتر شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ۰۷:۱۵ شماره ثبت ۴۰۴۹۹
بازدید : ۴۴۸ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب اعظم بهارلو
|
آیه ای بر قلب من هر لحظه نازل میشوی
از تپش های من و شعر و شب حاصل میشوی
با وضو یا بی وضو فرقی ندارد عشق من
حرمت تطهیر باران را تو شامل میشوی
در میان آسمان میپاشد از چشم تو رنگ
این همه رنگ کمانی را تو عامل میشوی
آن قَدَر دقت،تمرکز لازم است در خواندنت
مژه بر هم بزنم نا خوانده باطل میشوی
بس که موزون میزند شور دلم بر ساز تو
روبرویم مینشینی خط حامل میشوی
گفتی آخر دختری با این همه دیوانگی؟!!
دست بکش از شاعری یک روزه عاقل میشوی
اعظم بهارلو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.