يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
بنام خدا
ضریح پاک تو آقا بهانه دل من
و روی گنبدی از نور خانه دل من
به وقت صبح نیایش،به زیر سایه دوست
نهال پر ثمری شد جوانه دل من
به لطف حضرت سلطان،به لطف درگه عشق
چه بی کران شده اکنون کرانه دل من
در این فضای پر از نور و عشق و مهر و صفا
دوباره پر شده آقا خزانه دل من
خوشا دمی که دلم چون حرم شود پرنور
و زائر تو بجوید نشانه دل من
نسیم صبح نجف چون دمی مسیحایی است
که از ضریح شما شد روانه دل من
......................................
این شعرو زیر قبه حضرت امیر علیه السلام سرودم و به نظرم بهترین شعرمه چون در محضر و نزدیک آقا سرودمش و بعد از اینکه سرودمش با ضریح برگه شعرو متبرک کردم.
.....................................
اَلسّلامُ عَلَیکَ یا عَلیِ ابن اَبی طالِب
علی رفیعی .... امید
.....................................
التماس دعا
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب حضور جناب پویا سپاس از حضور پر مهرتان موفق و پیروز باشید 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جناب امیدمهربان
چقدرخوشحال شدم درلحظاتی که دلتنگ دراغوش غروب پاییزی بودم
مهمان این اثربی نظیرشماشدم
السلام علیک یاامیرالمومنین علی بن ابی طالب
خداحفظتان کنه