جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا قمری فتیده
آخرین اشعار ناب زهرا قمری فتیده
|
هر روز صبح...
به شوق روشنان چشم هایت
ردِّ خورشید را می گیرم
و کنار خیابان زندگی
نفس های تو را
انتظار می کشم.
.......زندگی می کنم.
و هر شب
به مقصد قلبت
عاشقانه ترین نامه ها را
به صندوق پست خواب های طلایی ات
می اندازم
و اینچنین است
که زندگی من
بی تکرار روزانه ی گنجشکها
هر روز ادامه دارد
و نو
می ماند.
درست شبیه لبخند های تو.
"زهرا قمری فتیده"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.