سه شنبه ۲۹ آبان
بوی غروب شعری از علی دولتی
از دفتر کوتاه نوشته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ۲۲:۰۸ شماره ثبت ۴۰۱۹۲
بازدید : ۱۱۱۵ | نظرات : ۷۲
|
آخرین اشعار ناب علی دولتی
|
بوی غروب می دهد یادت
و دریایی که نیست
اما موج هایش
هنوز
دیوانه وار
قلعه های شنی مرا
خراب می کنند.
علی دولتی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.