نیمه شعبان
1390
بنام خداوند
حکیم توانا
نیمه شعبان بود
در راه و ما چشم انتظار تا بیاید وارث
حیدر علی با ذالفقار
داد مظلومان
عالم گیرد از آن ظالمان ظالمانی که
درآوردند از آنها دمار
هر طرف رو می
کنی فریادشان باشد بلند کشور بحرین
ولیبی و یمن در روزگار
بیت الاقصی
نالد از ظلم یهودیهای دون بینوایان
فلسطینی نمایندی شکار
کشور سوری در
خون میزنندی دست و پا از دخالتهای
غرب و ظلمهای بی شمار
مهدیا تا کی
نیائی صبرمان از حد گذشت چون تو آ ئی
عدل همراه تو گردد بر قرار
مهدیا از بس
شنیدیم طعنه ها از این و آن بس بود
مارا رهان از دست این قوم شرار
عده ای پس
مانده از عبدالوهاب پست دون میکشند از
شیعیان بیکس پارا چنار
بینوایان از زن
و مردش نباشند در امان گر نیائی چه
کنند آنها به هر لیل و نهار
جمعه ها می آید
و ما انتظارت میکشیم تا بیائی یوسف
زهرا تو در این گیر و دار
وارهانی شیعان
از دست ظلم ظالمان دشمنان بسیار و
باشد شیعیانت تازه کار
ذالفقار جد خود
بیرون بیاور از غلاف ده نجات امت احمد
شها زین کار و زار
مهدیا بنما
نگاه ویژه بر بحرینیان ناله وا مسلما
باشد بلند از آن دیار
آه دیدم کودکی
پر پر به دست باب خود غسل میدادش که
بسپارد عزیزش در مزار
بانوان شیعه را
بردند در زندانها من چه گویم مهدیا
از دست قوم نابکار
واقفی خود از
امور شیعیانت در جهان نیست لازم تا
بگوید سید از بهر تو یار
والسلام علیکم
ورحمه الله وبرکاته
سیزدهم شعبان
سال 1390 قیرو کارزین فارس سید ابراهیم حسین نژاد
عجل علی ظهرک
یا صاحب الزمان