سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 8 آذر 1403
    27 جمادى الأولى 1446
      Thursday 28 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        پنجشنبه ۸ آذر

        مشاعره باحافظ

        شعری از

        احمد رشیدی مقدم (گمنام)

        از دفتر دلسروده ها نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ۱۴:۴۵ شماره ثبت ۴۰۱۴۶
          بازدید : ۳۲۲   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)

        مشاعره باحافظ
        " دل میرود زدستم صاحبدلان خدارا"
        عاشق به یار گشتم فرزند مر تضارا (ع)
         
        عشقش بجان خریدم روی خوشش ندیدم
        " دردا که راز پنهان خواهد شد آشگار "
         
        این افتخار ایران در بر گرفته جسمش
        پر شد محیط ایران از نورو، هم صفارا
         
        " کشتی نشستگانیم این باد شرط بر خیز"
        مارا توقفی نیست چون ناخدا رضارا (ع)
         
        رفتن به شهر مشهد باشد سعادتی چند
        " باشد که باز بینیم دیدار آشنارا "
         
        " ای صاحب کرامت شکرانه سلامت "
        از راه لطف بنگر بیچاره و گدارا
         
        باشم گدای تو ای شاه دور تو من بگردم
        " روزی تفقدی کن درویش بی نوارا"
         
        دردل امید دارم نومید بر نگردم
        " کاین کیمیای هستی قارون کند گدارا "
         
        مارا غمی نباشد در سایه ات نشستیم
        " نیکی بجای یاران فرصت شمار یارا"
         
        گرد و غبار صحنت شد توتیای چشمم
        شایسته شد دوچشمم دیدار این صفارا
         
        " درکوی نیکنامی مارا گذر ندادند "
        اینک تو رخصتی ده گمنام بی نوارا
        جمعه ششم شهریور نودچهار
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2