جمعه ۲ آذر
صلح و صفا شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ۱۳:۱۵ شماره ثبت ۴۰۱۴۴
بازدید : ۱۰۵۱ | نظرات : ۴۷
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
عمری غزل برای تو گفتم کفاف نیست
جانم برای وصل تو دادم خلاف نیست
رفتم کنار آب که مهتاب روی تو
بینم دوباره ـ ولی آب برکه صاف نیست
صلح و صفا بیارو کبوتر رها نما
شمشیرهای تیز چرا در غلاف نیست
گویم تو جان بخواه قبولم نمی کنی
بدتر از این میان دو کس اختلاف نیست
بی پرده آنچه در دلم آید کنم غزل
دفتر مرا چو نیست سخن در لفاف نیست
دورت کنم طواف اگر رخصتم دهی
ای ماه من شان تو آخر طواف نیست
همچون فرشتگان خدائی تو بهر من
این گفته از دل است سخنهای لاف نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.