يکشنبه ۲۷ آبان
صورتک خیال شعری از ماهان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ۱۱:۳۷ شماره ثبت ۴۰۰۷۹
بازدید : ۳۷۸ | نظرات : ۲۷
|
|
صورتك خيال تو پر شده است ازهواي من
برون بيا ازاين هوا، تيغ براين نقاب بزن
بغل بكن تو سينه ات جسم مرا، تن مرا
بوسه بزن بر لب من اي پري نگار من
صورتك خسته شده از حجب وحياي تو
تابسحربادل من انيس شو،اي پري نگار من
عشق مرا هدر نده،دست مرا تو پس نزن
برون بيا از اين هوا،در بغلم نفس بزن
صورتك خيال تو پر شده است ازهواي من
برون بيا ازاين هوا، تيغ براين نقاب بزن
به آسمان نگاه كن،رخ خودت را شاد كن
وزيري را رها بكن، براي من تو شاه باش
دلت را دريا بكن ،عشقمو در دلت جا بكن
چشم تو چشم من بشين،خيال را رها بكن
حكايت عشق را به دست خود پرنده كن
با تار گيسوان خود بنام من آواز بخوان
صورتك خيال تو پر شده است ازهواي من
برون بيا ازاين هوا، تيغ براين نقاب بزن
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.