جمعه ۲ آذر
بخند،خنده ی تو مهرم کندباطل شعری از کورش صبوری
از دفتر بداهه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۴۴ شماره ثبت ۳۹۶۵۹
بازدید : ۳۴۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب کورش صبوری
|
نگاه تو شده از، ســـــــــوره های او نـازل
گشــــود،شعر تو چشمم ؛ به وسعت فاضل
شکسته کشتی دریـــــــا اگر، در اقیانـــوس
نتــرس!گریه ی ماهی ؛ نبوده بی حـــاصل
بســـــــوز!تا بتوانی؛چو ابـــــر،بال گشایی
ببار آیه ی عشقی؛به شکر مصلح عـــــادل
سفیدی تن برف از، بهــــــــار عریان است
ببین !به گونه ی دشت؛ بغض یخ شده حایل
سرود آمدنت را شکوفــــــــــــه ها خواندند
عـصای درد بیفکن ! بماند انـــــدر گِــــــل
من استخوان روان را ، شکسته هم باشــــد
به جوش عشــق بدوزم ؛ به تو شوم واصل
سپیـــــده را تو شنیدی ، ز شب گلایه کند؟
بخنـــد...! خنده ی تو؛مُهــــر غم کند باطل
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.