جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« خیالِ خام »
دامِ دامن
گستردم
تا دل گیرم ...
دلگیرم !
اگر اکنون
اینگونه برایت
زمینِ گرمِ دامنگیرم ...
« مسکرات »
به شُربِ بوسه
حد می زنند
میانِ دو لب
شاهدان
هشتاد / ضربه / زبان
لبِ لایِ دندان گَزیده را ...
|
|