جمعه ۲ آذر
زخمی تازه/کوتاه چون نَفَس/6 شعری از حسین سعیدی
از دفتر پله های تنهایی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۳۶ شماره ثبت ۳۹۶۰۷
بازدید : ۳۸۶ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب حسین سعیدی
|
زنده ام هنوز
میانِ زخمی تازه
التیامی نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.