چهارشنبه ۱۶ آبان
فریاد ازشکست ... شعری از مهرناز لامعی
از دفتر حرف های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۱۵ شماره ثبت ۳۹۵۳۴
بازدید : ۴۴۰ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مهرناز لامعی
|
این دل کنی تورسوا ازاین شکست فریاد
همواره درخماری با این شراب افتاد
قهری که کرده ام من با این دلم به دنیا
بختم به قهرآمدهمراه دل به همزاد
این باررازدل را بردی تودرسرابی
صحرابه این سرابم باشدبه آب آزاد
بودی تودرشرابم نوشیده ام تبی را
درفکراین که صیدی یابوده ای توصیاد
دادم به بادحسرت این زندگی به دنیا
درانتظاردیدارهستم به سوی میعاد
باشدقطارهستی تکرارلحظه هایم
با تیک تاک ساعت بایدگذشت ودل شاد
آمدخبربه این دل هستی تویاردیگر
بایدکه رفت ودل را درحال خودرها داد...
مهرناز(سراب)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.