دوشنبه ۵ آذر
سراب شعری از فرزاد نوبری
از دفتر سراب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۴۳ شماره ثبت ۳۹۴۲۱
بازدید : ۵۶۷ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب فرزاد نوبری
|
آب نبود ...!!!
با سراب بدرقه ام کردی
هر چقدر راه میروم
به تو نمیرسم
فرزاد نوبري
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.