يکشنبه ۴ آذر
از رو میبری آخر پریهارا شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱ شماره ثبت ۳۹۲۰۱
بازدید : ۳۲۰ | نظرات : ۶۱
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
تو با این ناز از رو می بری آخر پریها را
به فرمان می دهی تغییرفرم روسریهارا
اگر در کشوری دیگر قدم بگذاری ای همدم
به فیض رقص می چینی تمام دلبریهارا
اگر استاد دینی می شدی در مکتب اسلام
به دنبال کلامت می کشاندی اشعریهارا
تو با این چشم بادامی شیرین خدا خواهت
به چین تایپه بردی تمام خاوریهارا
گمانم عشق تو رسم هنرمندی به فردین داد
تماشای تو زیبا کرد فیلم نو ذریهارا
تو که از رمزو راز صورت زیبا خبر داری
پریشانتر مکن گیسوی ناز بندریهارا
نمی دانم میان دامنت جادوست یا طوفان
که با هر تاب خودبردی جلوترآخریهارا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.