يکشنبه ۲۷ آبان
حسرت شعری از سمانه هروی
از دفتر 1 نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۱۴ شماره ثبت ۳۹۰۶۸
بازدید : ۱۱۹۴ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
حسرت یعنی هوای _ بی تو مردن
حسرت یعنی که دل بی تو سپردن ....
حسرت یعنی میون این همه خلق
میون این همه آدم کم آوردن....
حسرت یعنی دلی که مونده تنها
دو تا دستای خالی رو به فردا...
قسم بر اشکی که از چشمام میریزه
حسرت یعنی خدای بی کسی ها
حسرت یعنی ندیدی خیری از دنیا
حسرت یعنی من و تو هیچ وقت نشیم ما
حسرت یعنی خدا هم هیچ وقت ندیدت
خدایا.خم شو بردارم از اینجا
__________________
به چاهم افکندند بیرحمان از یک رحم نامحرمان بهتانی بیش نبود. زلیخا در چاه و یوسفیان برده فروش چه کسی دنیا را استفراغ کرد؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.