يکشنبه ۲۷ آبان
حلول شعری از رضا عزیزی (رهگذر)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۳۸۹۵۲
بازدید : ۳۱۳ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر رضا عزیزی (رهگذر)
آخرین اشعار ناب رضا عزیزی (رهگذر)
|
حلول یعنی :
هلال باریک و کبود زیر چشم مادرت...
و
شکستن
روزه ی سکوت پدرت...
2
آری!
حلول یعنی :
آمدن تو
حتی اگر از تو
فقط
چند تکه استخوان بیاورند....
......
..........
................
......................
.............................
تقدیم به تمامی شهدای عزیز، که از جان خود گذشتند، تا حتی وجبی از خاک پاک وطنم به دست بیگانه نیفتد
مخصوصا شهدای گمنام " همان ها که پلاک هم از گردنشان باز شد تا عشقبازیشان خدایی ترین باشد"
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.