جمعه ۲ آذر
ماه رخسار شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶ شماره ثبت ۳۸۹۳۲
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
چشم من از دیدن تو تا ابد هم سیر نیست
پیش من بر گرد جبران گناهت دیر نیست
گر زدم بر آب و آتش تا ترا آرم به دست
حکم هر قاضی بگوید سعی من تقصیر نیست
گر به سر پیرانه باشد، در شباب است این دلم
عشق اگر آید، تفاوت بر جوان و پیر نیست
شهد و شکّر ریز تا منسوخ آری این حدیث
تلخ طینت را نگویند قابل تغیر نیست
آیه های ماه رخسار ترا من قاصرم
باطن آنها بیابم، جرات تفسیر نیست
این بود دور از خرد، اصلا ندارم من قبول
چاره جز تسلیم گشتن بر در تقدیر نیست
زندگی بی تو عجب بی معنی باشد بهر من
خوب یا بد دست من بر ماشه هفت تیر نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.