جمعه ۲ آذر
عید فطر شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ ۱۱:۳۱ شماره ثبت ۳۸۸۷۷
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
با لطف الهی قمر از فِطر گشودیم
عید است بخوان سوره که مهمانِ وَدودیم
صدشکر که بخشید نگاهی که ببینیم
جامی که به ما داد از آن مستِ وجودیم
تا قبله ی عشاق به شکرانه ببوسیم
قد قامتِ الحمدبه آیات ِ سجودیم
یک ماه براین سفره ی گسترده نشستیم
الحمد که العفو بخواندیم وُ شهودیم
از دامِ هوس ها به سلامت بگذشتیم
در قّله ی احساس هوادارِ صعودیم
طی شد لب خشکیده وُ دریا بگرفتیم
مانند صدف در دل این قصه حدودیم
شوری است که تصویر قیامت بگشائیم
ذکری که به هر سجده ی مجذوب سرودیم
فردا که نشان آید ازاین بزم که هستیم
عیدی است که در عید محمد همه بودیم
محمد محسن خادم پور -1394
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.