شنبه ۳ آذر
شعر قلم خورده شعری از فروزان شهبازي
از دفتر بی تو ... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ۱۹:۱۱ شماره ثبت ۳۸۸۶۲
بازدید : ۲۱۳۹ | نظرات : ۱۷۵
|
آخرین اشعار ناب فروزان شهبازي
|
======در معرض باد======
در دفتر من شعر قلم خورده زیاد است
تا چشم تو در بغض و غزل قافیه زاد است
/
لبریز توام حس|ّ غزلساز بهاری
بازار من و شعر غریبانه کساد است
/
هر چند که دور از من و در اوج خیالی
اما همه جا شعر تو در گوشه ی یاد است
/
سرخورده ترین بغض گرفتار گلویم
تا پنجره بی چشم تو در معرض باد است
/
یک عمر فقط خاطره بر دوش کشیدم
در کوله ی من دفتری از شکوه و داد است
/
وقتی که تو مقصود منی کعبه مجازی ست
آن جا که سر شانه ی تو جای مراد است
=========================
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.