يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
" امیر تنها "
علی دنیای ژرف با "حقیقت "...رفت
علی دریای ناب این "کرامت "..رفت:
سراسر رنج او درد یتیمانش
علی مصداق فرق یک"شهادت"..رفت
به روز رفتنش نسپرد خزان دل
علی اقبال نامی با "عنایت"...رفت
تو خواهی یا نخواهی مرده ای اما:
علی و دودمانش با "شفاعت"...رفت
در آن خونابه ی تقدیر دیرینش
علی ام مظهر مهر و"بلاغت"... رفت
تمام ملک ما فقر است، دیگر هیچ
علی دنیای اخلاق و" ملاعت"...رفت
پس از او، خاک عالم بر سرم باشد
چرا چون آن حلیم با" صلابت"... رفت
دگر مردی زمانی رخت بربستست
چرا چون آن امیرم تا " قیامت".. رفت
رفته است شاهم و دیگر او ندارد، تا
علی آن شاه پاک با" رشادت"...رفت
شبی در خواب میدیدم که ماهم بوده است
اما زمان عمر ماه با "کفایت "...رفت
در آخر قصه میگویم بر این شیر تناور من
علی آن لایق مهر و " عبادت " ...رفت
نصراللهی / هیجدهم تیر 94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.