دوشنبه ۲۸ آبان
کوهِ غــــم شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ۰۳:۳۴ شماره ثبت ۳۸۶۱۱
بازدید : ۳۱۱ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
منمکــوهِغم،کــوهِغصه،عــــــذاب
عجببـودهخرسندیم،پُرشتــاب
چنـــــــانشدرواناشکازدیــدهها
تــوگــــــــــوئیبُوَدچشمـهایپُرزِآب
زِهَــرکَس نمـــــــودم تمنّــــــــایِ مِهر
نشدحاصــلم٬جــــزرُخیپُرعتــاب
بریدم زِدنیـــــــــــادل ازفــــــرطِ غم
چـــــودلگَشتهازاینزمـانهکبــاب
چه گـویم،زِماتم ســـرا،سینه ام
شوَدچونکهغمنــامهامیککتـاب
بگــــــوچــــــــــاره ای،تاعــلاجم کُنَد
نیـایدزِکَس،بهرِحـــــــــــامی جواب
نکـردم خـــــودم رازِدنیــاخــــلاص
چــوبودهبهدل،وحشَتَمازعِقــاب
شَـــــوَدآیدآن روزِپُرعشـق ومِهــر
که ازدستِ دلبربگیــــرم شـــــراب
نهآنمی که،بیــــــرون زِدینم کُنَد
شــــــــرابِ محبّت که باشدثــواب
شدهفکــروذکــرم،بهروزوبهشب
شوَددل پُرازعشــق،مثلِ شبــاب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.