جمعه ۲ آذر
مرگ صوت شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ۰۰:۳۳ شماره ثبت ۳۸۶۰۵
بازدید : ۲۵۰ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
چه کرده ای تو به من چون تمام خا طره ها
کفن به تن شده در زیر خاک مقبره ها
میان روز که چشم دلم به رویت گشت
چرا کشیده بر این دل نبود کِرکِره ها
غبار وادی خاموش شهر آمده است
به جای باد بهاری به پشت پنجره ها
مرا امید فلک بود و بال و پرّ عقاب
نه زندگی و اقامت به قعر این دره ها
منم که قدرِ تو دانم ، رقیب را بگذار
که قدر نور ندانند جمله شب پره ها
چه اشتباه بزرگی در این زمان کردیم
بنای خانه نهادیم روی سُرسُره ها
گمان کنم که هوا رفته در خلاء هستیم
که مرگ صوت فتاده برون ز حنجره ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.