سه شنبه ۲۹ آبان
رد پای عدالت شعری از علی دولتی
از دفتر کوتاه نوشته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ۰۳:۲۷ شماره ثبت ۳۸۵۷۴
بازدید : ۱۰۹۱ | نظرات : ۱۲۵
|
آخرین اشعار ناب علی دولتی
|
سالهاست
رد پای عدالت
گم شده است
در آن شن زار جهل.
راستی بعد تو
عشق را
با کدام ترازو
قسمت کردهاند
این همه سال؟
علی دولتی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.