پنجشنبه ۲۴ آبان
دورتر از ماه... شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ۰۹:۲۶ شماره ثبت ۳۸۵۴۲
بازدید : ۴۴۹ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
خود مانده ام و .....رفته دلم.....با طپش راه
ای یار سفر کرده خداوند به همراه
با عکس تو باید که چو مرداب بسازیم
ای آنکه در این سینه ای و.......دورتر از ماه
در سینه ی " شمعی " " نخ " سوزنده به من گفت
باید که بسوزد " جگر " با خبر از " آه "
بیهوده به دنبال دلم بوده در این زلف
در خرمن سوزن شده گم دانه ای از کاه
این بار زلیخای شما لوس تر از توست
ای یوسف ایرانی افتاده در این چاه
چون مادر بی تابم و ای قافیه بگذار
صد بار بگویم......که...... خداوند به همراه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.