يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر جمیله عجم(بانوی واژه ها)
آخرین اشعار ناب جمیله عجم(بانوی واژه ها)
|
غار غار غار
بنال ای کلاغ
بربام تنهایی ام
لا اقل تو بشکن سکوت امروزم را
عاشق که باشی
صدای کلاغ را
هم مثل نغمه ی بلبل
دوست داری..........
************
نه عسل چشمانت راچشیده ام
نه طعم لبانت رامزه کردم
فقط دیر زمانیست به عشق تو
روزه ی سکوت گرفته ام
تشنه ام تشنه
تشنه !!
چون مسافری آشفته و راه گم کرده
که درمسیر رود
به دنبال چشمه ای کوچک
سرگردان است
نه افطار نمی کنم
مگر برسر سفره ی تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.