جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا قمری فتیده
آخرین اشعار ناب زهرا قمری فتیده
|
سرگشته ام
و شاید کمی خسته و بی قرار
شبیه غربت یک امامزاده ی متروک
بالای یک تپه
در یک جنگل دور
که شاید حتی سالی یک بار
گذر هیچ پیرزن خسته ای به قصد زیارت
به حیاط خانه ی غریب و متروکش نیفتد
"زهرا قمری فتیده"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.