يکشنبه ۲۷ آبان
شوقِ انتظار شعری از محمدتقی زندی پور(طوقی)
از دفتر طوقی1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ تير ۱۳۹۴ ۰۳:۴۳ شماره ثبت ۳۸۲۰۸
بازدید : ۵۷۹ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر محمدتقی زندی پور(طوقی)
آخرین اشعار ناب محمدتقی زندی پور(طوقی)
|
...شوقِ انتظار... چه شبهایی که از غم ناله کردم ؛ به نامت خانه را غم خانه کردم ؛ اگر چه می گذشت ایام، نه بر کام ؛ لبِ لعلِ تو را پیمانه کردم ؛ در این ره مانده ام تنهایِ تنها ؛ به یادت هر نفس دیوانه کردم ؛ منم گم گشته ی چشمِ سیاهت ؛ شمیم مویِ تو ریحانه کردم ؛ تو باشی باغ و بوستان در کنارم ؛ نسیم کویِ تو رضوانه کردم ؛ منم مست و منم مست از نگاهت ؛ به کوچِ عقلِ خود دیوانه کردم ؛ می و میخانه و پیمانه ام تو ؛ قدح را پی ز پی ،مستانه کردم ؛ خزان گشتم به شوقِ انتظارِ نور رویت ؛ قلم را شمعِ شعرُ جانِ خود پروانه کردم ؛ ...........طوقی............
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.