دوشنبه ۲۸ آبان
صلـــــــوات شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۵۸ شماره ثبت ۳۸۰۱۲
بازدید : ۵۰۲ | نظرات : ۴۷
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
هرکهدرسینهصفاهست فرستدصلوات
دلش ازکینه جـداهست،فرستدصلوات
هرکه خـــــواهدنشوَدلال،به وقتِ مردن
صاحبِصوتِرسـاهستفرستدصـلوات
اوکهگردن بنهـــاده بهحـلال وبه حـــرام
بنده یِخوبِخـداهست،فرستدصـلوات
بنده یِ نابِ خـــدا٬دستِ یتیمـــــان گیـرد
درپیِجودوسخـاهست،فرستدصـــلوات
چوامیدشبهخـداهستبهبیماریِسخت
پسبهدنبـالِشفــــــاهست،فرستدصلوات
شیـعه یِ مرتضـــــوی،دل به ولایت داده
پیــروِآلِ عبـــــــاهسـت،فــــــرستدصلــــــوات
ضــــــــامنِ آهــویِ دربندشــــــدآقــــا،هرکس
عاشقِامامرضـــــاهست،فرستدصــــلوات
کشتگاه است جهــــان بهرِقیـــــامت،آنکه
اعتقادش بهجـــزاهست،فرستدصلوات
عاشق نامِحســین است،زِمظلـــومیِ او
دردلششــــورونواهستفرستدصلوات
واجبــــــاتش سَرِجا،بهـرِرضــــــــــــایِ دادار
مستحبشبهخفـــاهست،فرستدصلوات
شَــوَدآرام دل ازذکــــــــرِخـــــــــــداوندِکـریم
هرکَسیبههرکجـــاهستفرستدصلوات
می گشایددَریازرحمتِخــود٬بهرشکه
غـــــرقِدررنجوبلاهستفرستدصــلــوات
آنکه درراهِ خـــــــدا،چشم فــــــرومی بندد
صاحبِحُجبوحیاهستفرستدصلوات
هرکجــــاهستزِحق،هرچهبخــواهدگوید
درزمین یابهسماهست،فرستدصلـــــوات
گفته یِ ایــزدِیکتـــــاست،ســــــــلامِ بسیــار
بررســـــــولشچورواهستفرستدصلوات
کردهبرشیعهحــــــرام،آتـــــــشِدوزخ راحقّ
چونکهدرسینهولاهسـتفرستدصلــــوات
عمـلِ نیــــــــــک بُوَدثروتِ عقبــــــــی،هــرکس
خانه اشگرزِطلاهستفرستدصلــــــــوات
چونخدارَحمکُنَدبردلِ پُرعشقِ رســـــول
چونکهاینگونهسزاهستفرستدصلـوات
کُن تـــوکُّل به خــــــــــداوندِحکیــم ودانــــــــا
ازهمهکس،چورهــاهستفرستدصلوات
زِشمیمِ صلوات است فضـاجاعطرآگین
بویخوشتابههواهست،فرستدصلوات
دلِ حـــــــــامی چـووفاداربه عهدش باشد
سینه اش پُرزِوفـاهست،فرستدصلــوات
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.