جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حامد اکبری ولاشدی ( حانا )
آخرین اشعار ناب حامد اکبری ولاشدی ( حانا )
|
با توام ای شهید غواص
تویی واسم مخاطب خاص
تویی که زنده زنده رفتی
وای، تو چقد کشیدی سختی
وحشیا بستن دست و پاتو
گم کرده بودیم عمری جاتو
فوت شده مادرت ، روحش شاد
بچت حالا شده یه داماد
درسته اینجا تو غریبی
به شهر دادی حس عجیبی
بعد شما کاری نکردیم
شماها مَردین، ماها مَردیم؟
شرمنده ایم از گل روتون
تموم شهر گرفته بوتون
شرمنده ایم از روی ماهت
آهی نکش ، میگیره آهت
از این و اون نگیر نشانه
نه شکن نکن همون ایرانه
بعد شما گناه کلاسه
خیلی شبیه لاس وِگاسه
کاشکی بشین شماها برکت
غیرت ما هم کنه حرکت
بدجوری درگیر خطاییم
شرمنده روی شماییم
تموممون شدیم بازیگر
پاکی و صافی دیگه پرپر
مرد زنه و زنم شده مرد
دین و مقدسات شده طرد
دعا کنین که مستجابه
دلت زلال مثال آبه
دعا واسه ظهور آقا
بلکه بگیریم ما سرو پا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.