جمعه ۲ آذر
یک بغل احساس شعری از سید حسام حسینی ارسنجانی
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۲۷ شماره ثبت ۳۷۸۶۴
بازدید : ۷۷۱ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی
|
هر دو چشمم می رود دنبال تو
یک بغل احساس دارم مال تو
یک پیاله عشق دستت می دهم
نوش جانت هدیه ی هر سال تو
می کشم بر بوم قلبم روز و شب
جلوه ی زیبایی از تمثال تو
خنده بر لب دارم از دلواپسی
گر چه می ترسم هم از جنجال تو
می شوی مهمان قلبم عنقریب
این خبر می آید از خلخال تو
چون نمی دانم که در تقدیر چیست
می نشینم توی قاب فال تو
شهرتی دارم اگر در عاشقی است
مرحبا بر عشق خوش اقبال تو
ساز دل کوک است شوری کن بیا
تا ببینم رنگ و روی خال تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.