جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
<< تلخ بانو >>
مسموم
به تلخی هایِ سرشته در خویشم
مگر عسل
چقدر خنثی می کند ؟!
حروفِ سرشکسته را ...
در کامِ چکامه یِ زهر سروده شدم
ریشه یِ آبیِ شوکران هم
سرخ می شود از شرم
بس که مزه یِ ناگوارِ مرارت می دهم ! ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
<< حسرت >>
از شبی که یا کریم
مرغِ حسرت شد ...
بالینم
پُرِ پَرهایِ
کو ؟
کو ؟
شد ... !
|
|