جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
<< اشتباه شاعرانه >>
لانه ام بر آتش فشانی
که فردا
خودم از خاکسترم بر نمی خیزد !
فدایِ تــــو ...
کدام ققنوس ؟
کـــه مـــن ...
کلاغی در قفسِ تنگِ تنهاییِ توام لابد !
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
<< سکوت >>
به قطرِ ناگفته هایم
وقتی حلقه می زنم که ...
قطره
قطره
از مجرایِ چشم چکیده باشم
من که همیشه
حرف هایِ نیمه تمامم را دار زده ام !
|
|