جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیماسلمانی (یامور)
آخرین اشعار ناب سیماسلمانی (یامور)
|
یادگذشته
مثل بغضی بشکست دل درسینه
اشک جاماندازقافله
دیده پرخون شدونبارید
آسمان فریادکشیدودل
آرام آرام درسینه خشکید
چشم خیره به درکی زدرآیی؟
آخرین نگاه درواپسین لحظه ها
کی درآغوشم گیری
سربرشانه ات دلم لرزید
بوسه برلبت نشاندم
تاحس کنی رازنگاهم
آه!ای آسمانی دوستت دارم
ثانیه شمارزندگی درکوچه پس کوچه ها
به خلوت نشینم تاتوزدرآیی
درآغوشم گیرشب جان سوزم
تاکی زفراق تودرآتش بسوزم
مردمان به دیده تمسخربه عشقم بنگرند
کس نداندکه دلزارم
ازغم هجرتوهرلحظه سوزانم
به خیالم امشب پانهی درخلوتگهم
بوسه بردیده بنشانی
غم بذودایی زچشم ترم
درآغوش توآرام
دل بی تابم خواب خوش بیندامشب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.