يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
<< گندمِ خونی >>
در این کشتِ غرقه به دیم
گندمِ آبدیده کاشته اند
فردا که در تلألو خنجرها
غرقِ فولاد شویم ...
گلویِ بریده و نانِ سوخته
آبرو به چند می خری خدا ؟!...
<< گذرِ عمر >>
سفرِ صفرم را گریزی نیست
که زمان می گذرد
برف می بارد
ساقه می شکند
از لامِ عصا
تا مقصدِ کام
خم خاموش شدم ...
|
|