جمعه ۲ آذر
کابوس شعری از سید مصطفی طباطبایی
از دفتر ارام نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ شماره ثبت ۳۷۵۲۹
بازدید : ۷۱۵ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر سید مصطفی طباطبایی
آخرین اشعار ناب سید مصطفی طباطبایی
|
مدام;
کابوس می بینم,
نفس کشیدنم را...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.