جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حامد اکبری ولاشدی ( حانا )
آخرین اشعار ناب حامد اکبری ولاشدی ( حانا )
|
نگاه تو سمت چیه
بگو که فکرت به کیه
سکوت میکنی عزیز
گریه نکن و اشک نریز
شکسته و خسته شدی
توی قفس بسته شدی
تنگه دلم واسه صدات
کجاس مسیر اون نگات
چی بوده جرم تو ننه
همین دلم رو میشکنه
خدا شفا بده شفا
چی بود دلیل این جفا
ننه کسی رو نداری
ننه چقد بی قراری
حال تو زار داره زار
ننه جونم طاقت بیار
ننه دیگه نداری نا
دلت می خواست بشی روپا
یادش بیر شعرای تو
پاشو بشم فدای تو
ننه بکش دست رو سرم
پاشو نازت رو میخرم
نداری تو دنیا کسی
نداری هیچ همنفسی
دوش تو بود یه زندگی
تویی مثال بندگی
حرف نزدی و پیر شدی
تو زندگی اسیر شدی
ننه فدات بشم بمون
یه بار دیگه واسم بخون
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.