با تو ای معشوق زیبا باز عالی میشوم
من همان تشنه لب اشک خیالی میشوم
می روم تا کوچه های شب به تردید وصال
باز هم چشم انتظار صبح جاری میشوم
با نسیم کوی عشقت باز می لرزد دلم
در کنارت عاشق شب های شالی میشوم
می روم منزل به منزل در فراق روی یار
با همان یکتا قبا مجنون خالی می شوم
عاشق مصری اگر پیراهن یوسف درید
من یکی عریان ترین عشق مثالی می شوم
اه ای شالوده های عشق سیرابم کنید
ورنه چون جغدی بکوی عشق نالی می شوم