جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر خدیجه نصیری (باران)
آخرین اشعار ناب خدیجه نصیری (باران)
|
هوا ساکن هوا آرام لب دریای بی طوفان
نشسته بر تن دریا رخ زیبای ماه آن
صدای موج های آن به گوشم ساز گیتارست
سکوتی حاکم است اما دل من از توبیمارست
شب وتاریکی مطلق ، من و فانوس به دستانم
سکوت محض دریا و من امشب رو به پایانم
نگین نقره ای ماه میان دامنم امشب
چه سازی بر لب قایق برایت می زنم امشب
شب است و ظلمتی دارد که پایانش نمی یابم
من امشب گریه ها دارم من امشب را نمی خوابم
من امشب در نبود تو فقط بیدار خواهم بود
به قدر سال می بارم پر از تکرار خواهم بود
هنوز آواز آغوشم پر از احساس ویرانیست
هنوز هم ماه چشمانت جدا از عمق دریا نیست
میان وسعت اشک و دلم جا مانده است با تو
از اینجایی که می باشم یه دنیا مانده است تا تو..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.