جمعه ۲ آذر
مدح گونه اي براي رهبرمان سيد علي(بند پاياني شعر شعار گونه ولايت از دفتر شعر ولايت) شعری از پرستو
از دفتر شعر ولايي نوع شعر تضمین
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۵۷ شماره ثبت ۳۷۲۰۱
بازدید : ۱۰۷۸ | نظرات : ۱۲
|
|
)
اي رهبرم سيد علي
اي مجتهد اي تو ولي
باشد نگهدارت علي(ع)
ما با علي (ع)هم مكتبيم
ما با ولايت زنده ايم....تا زنده ايم رزمنده ايم
ص4
13)
سرها همه سربازتان
جانها همه جانبازتان
آواز ما آوازتان
ما تا ابد آزاده ايم
ما با ولايت زنده ايم.....تا زنده ايم رزمنده ايم
14)
منصور انالحق ميزند
صوفي هوالحق ميزند
ناحق دم از حق ميزند
حق را براهت ديده ايم
ما با ولايت زنده ايم....تا زنده ايم رزمنده ايم
15)
من ناصرم سربازتان
يك قطره از دريايتان
سرميدهم در راهتان
ما دل ز دنيا كنده ايم
ما با ولايت زنده ايم.....تا زنده ايم رزمنده ايم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.