سه شنبه ۲۹ آبان
غزل شعری از بهروز احمدی(زاهد)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴ شماره ثبت ۳۷۰۷۸
بازدید : ۴۵۹ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر بهروز احمدی(زاهد)
آخرین اشعار ناب بهروز احمدی(زاهد)
|
ای غزال تیز پا،با یک غزل خوانم ترا
یک دمی بنگر مرا ،یک دم،چو مهمانم ترا
در دمی دیگر ،چو چشم از هم گشایی نیستم
من غریب افتادهء،عشقی و پنهانم ترا
رهنوردِ قرنی از دامان پستِ روزگار
چون پیمبر گونه ایی،وحیٌ ،زکیهانم ترا
مور ناچیزی که در طول تمام عمر خود
جان به سختی کٌنده و گوید ،سلیمانم ترا
رفته بر باد آنچه ،یک عمر آرزویش کرده ام
دیده ام تار و ،زحسرت همچو بارانم ترا
میشود یک لحظه گردانی ،تو چشمت سوی من؟
تا ببینی پیر زاهد،رو نگردانم ترا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.