پنجشنبه ۱ آذر
زمین خواری شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر تقدیمی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۱:۲۶ شماره ثبت ۳۷۰۲۵
بازدید : ۹۰۸ | نظرات : ۹۱
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
بیماری هولناک زمین خواری
بن دندان قوی می طلبد
فک و دهان را متورم می کند
شکم را فربه می سازد
پول باد می آورد
به شدت مسری است
راه و چاه آنرا خوب می داند
با توپ و تشر کنترل نمی شود
یک جو غیرت می خواهد
عباسعلی استکی 27/2/94
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.