سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        کاش می شد از تُو زندگـی ، فصـــل فراقو برداریم

        شعری از

        ابراهیم حاج محمدی

        از دفتر عاشقانه ها و عارفانه ها نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۴:۵۰ شماره ثبت ۳۶۹۵۴
          بازدید : ۴۲۹   |    نظرات : ۵۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ابراهیم حاج محمدی


        کاش می شد از تُو زندگـی ، فصـــل فراقو برداریم
        یا می شد از تُو سیـنه ها،دل ــ این اجاقوــ برداریم
               
        کی گفـــته که قاصــــدکا از بیــخ و بُن خبـــرچینن؟
        اومـــدن از روی زمیـــن بســـاط عشـــقـو برچینن
         
        عاشق بشین پی می برین عشق اتّفـاقی ساده نیس
        دنبـــال هـــر جرقّــه ای کـــــه احتـراقی ساده نیس
         
        عاشق بشیـــن پر می کشـین مثل همـــا تُو آسمون
        با شمـــا همســـفر می شن فرشـــته ها تو آسمون
         
        بـا عشـــــق اگـــه نیفـــتاده تُـــوی مـــدار زنـــدگی
        نکـرده قبضــــه لحـــظه ای هیچکی مهــار زندگی
         
        پرســــه بزن یه بار تُــوی فصـــل بلنـــد غصّه ها
        یه جرعـــه سر در بیـار از راز سهــــند غصّه ها
         
        دیدی اگه دلــت داره واســـه کســـی لک می زنه
        بدون خدا دوسِـــت داره واســت پیامک می زنه
         
        مترسکا که می بینـین یه جرعـه احسـاس ندارن
        هیچّی تُو دست وبالشون به غیراز افلاس ندارن
         
        دلواپســــت میشـــن مگـــه ایـن آدمـــای کاغذی
        دردی رو درمون می کنــن کــی دواهای کاغذی
         
        کاش می شد از تُو زندگـی ، فصـــل فراقو برداریم
        یا می شد از تُو سیـنه ها،دل ــ این اجاقوــ برداریم
        ۱۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0