جمعه ۲ آذر
ستاره عزیزم تولدت مبارک شعری از بی تا عرب زاده
از دفتر به تو می اندیشم نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ تير ۱۳۹۰ ۱۸:۴۴ شماره ثبت ۳۶۹۳
بازدید : ۱۴۱۵ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب بی تا عرب زاده
|
چقدر حوصله ام را
از نگاه قلبت بر بام روزها- شمردم
آفتاب شرقی ام
چشمانت را گشودی به همبازی ستاره هایی
که دیوانه وار به تو چشمک می زدند
این روزها کرکره پلکهایم را کشیده ام
تا زودتر طلوع کنی
از پشت سایه هایی که
تزیین کردم در تمام روزها
حالا
حس می کنم به سادگی باورمان دوستت دارم
پی نوشت..
در آستانه قدمهایت به خاک می نشینم
تا هوای مرطوب نفسهای آسمان شهرم
تماشاچی اهورایی باشند
که به پیغمبری شانه هایم نازل می شود
و به حرمت پابوسی رد پاهایش - بر چشمانم می نشیند
برای همیشه با منی حتا بی من
تولدت رو تبریک می گم ستاره نازنینم
بی بهانه دوستت خواهم داشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.