يکشنبه ۴ آذر
آوار شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۳:۲۶ شماره ثبت ۳۶۶۸۵
بازدید : ۴۰۴ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
بـه تازیـانه ی شعرم قسم ، ... کم آوردم
شبیه زلـــزلـه بر ارگ بــم ... کـم آوردم
به ضجه ضجه زدن ، له شدن در این آوار
نه این که خسته و کم طاقتم ، " کم آوردم "
که سهمــم از تو فقط گریـه زیـــر باران بود
قسم به گریه ی شرم آورم ... کم آوردم
که "یک قدم" به خدا سهم هر یکی مان بود
نیامــدی و فقط یک قــدم ... کـم آوردم
همینکه صافم و صادق ، که سر به زیرم و خام
همینکه ساده و خوش باورم ، ... کم آوردم
قسم به هرچه نوشتم ، به هر چه نشنیدی
قسم به اين غزل آخرم ... کم آوردم
نباید از تو بخــواهــم ... تو بر نمی گردی !
سفر بخیر و خوشی ، دلبرم ... کم آوردم
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.