يکشنبه ۲۷ آبان
درخشش شیشه شعری از سجاد ربانی
از دفتر خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۳:۱۳ شماره ثبت ۳۶۵۱۶
بازدید : ۳۳۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب سجاد ربانی
|
از دور می درخشد
تکه شیشه ای زیر نور
من با خیال خوش دل بسته ام که چراغ روشنی است
از انتهای راه بی خبر اما ،
به راه دل بستم !
...
در پی روشنی به هر نوری دل می دهم ،
چه زیبا می درخشد
در این شب خیال
در ساعت های خواب آلود زندگی
تو به من یاد می دهی
درخشش هر چیز روشنی راه ندارد
گاه تیغه ی بُرنده ی خیال دارد
من در خیال خودم غرقه ام
در کنار ساحلی بی نور نشسته ام
منتظر
یک رهگذر
یک دوست
با چراغی روشن بر دست
دستم را بگیرد
و از این تاریکی مطلق خارج کند .
" سجاد ربانی "
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.