جمعه ۲ آذر
خدانامه شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۱:۴۳ شماره ثبت ۳۶۵۱۱
بازدید : ۴۰۸ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
الهی سر آغازِهرسازه ای
تومبنا و معیارِ اندازه ای
تقابل،تعامل،تبادل توئی
سبب سازِسازِتعادل توئی
الهی توپردازش وُسازشی
نگهدارافزایش وُ کاهشی
پدید آورهمرهان در نهان
فروزنده ی کهکشان در نشان
الهی تومنظورهر خواهشی
گواراترین تابش وُ بارشی
گرایش ،نوازش ،نیایش توئی
خریدارِهر درد وُ سایش توئی
الهی دلیلی ، گُمانی زُلال
دمی بی تو بودن خیالی مُحال
فرارم،قرارم،جوازم توئی
عبورم،حضورم ،نمازم توئی
الهی پُرم کن پُر ازاشتیاق
شفا ده دلم را بیک اتفاق
بگیرم زنام وُ بریزم به کام
ببندم به بندِ محبت تمام
محمد محسن خادم پور-1387
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.