يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- این غزل نیست که رندان در بهاران شاد باشند
- در عبور از ساحل عشق در جوارِ باد باشند
- یا که همچون کوه بر پا استوار بر پای محکم
- بی دلیل مست غرور و تاجر فریاد باشند...
- این غزل نیست جانم این کلامی خفته در زر
- بگذار در شهر مستان همگان آزاد باشند...
- ما که از گردون و گردش عشق را سر بریدیم
- ای بسا جمع عُشاق در شبِ میعاد باشند
- این نهال سر بریده آتشش بسیار باشد...
- ریشه هامان تیشه خورده در شب خرداد باشند
- این غزل نیست جانم آهِ شیرین در بیان است
- گرگان مردم فریب و شیران فرهاد باشند...
- آرش اما دیربازی است که کلام حق نگفته است
- گفتنی ها گفته اما مابقی بیداد باشند....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.