جمعه ۲ آذر
هیس! شعری از احمد پناهنده
از دفتر نغمه ی دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۹:۵۵ شماره ثبت ۳۶۳۵۵
بازدید : ۵۷۷ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب احمد پناهنده
|
هیس!
هیس!
دل ِ من در خواب است
مبادا بیدارش کنید
هرگاه پنجره اش را گشود
بخوانید از گل ِ سرخ
و آواز شوید شقایق را
آخر
این دل من عاشق است
عاشق عاشقان
دلدادگان
همزبانان
مهرویان
مهربانان
عاشق زندگی
دلدادگی
شادی
زیبایی
مهربانی
دوستی
یاری
همکاری
عاشق ایران
گیلان
لنگرود
آخر گیل است
گیله مرد
گیلانی
لنگرودی
رودسری
لاهیجانی
رشتی
فومنی
آستارایی
پهلوی چی
رودباری
تالشی
صومعه سرایی
گالش است
کوه نشین
دیلمی ست
از خطه ی دلاوران تاریخ ِ گیلان
و جای جای شهرهای ایران
احمد پناهنده ( الف. لبخند لنگرودی )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.