يکشنبه ۲۷ آبان
بدرود ... شعری از مهرداد
از دفتر سپیدهای بی صله نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ۱۰:۴۰ شماره ثبت ۳۶۲۳۵
بازدید : ۴۳۳ | نظرات : ۲۸
|
|
برای تکرار تو - دیگر -
خواب هم
به قدر کفایت
خالی نیست.
منظومه ی گفتار نانوشته ام !
سفید کاغذی !
به سور کدام چراغانی و نور
اینچنین بی چادر و شلیته
شلیده و لوت
راهی افترای نامردانی
که بستر خوابم
هیچ-
به نوازش و رامشت راه ندارد؟
به پندار ارغوانی ام
همیشه
آدمها میان تردید دو بدرود
شاعر میشوند !
و درد شاعریشان را
بسان زخم بستر
ز خوابی به خواب دیگر می برند
روزی ...
جایی حوالی خواب
گر به سراغم آمدی
هنوز ...
دچار همان تردیدم
و زخم کهنه بسترت را
مرهم ننهاده و بکر
به خوابی دگر برده ام ...
بدرود ...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.